6 ianuarie 2016

Vânătoarea

Inspirat de emisiunile lui Bear Grylls, Ferdinand Moraru a decis să-și ia doar câteva lucruri necesare cu el ca să hoinărească prin sălbăticiile Moldovei și să supraviețuiască departe de societate. În următoarea zi s-a sculat dis-de-dimineață și a început să-și pună în rucsac lucrurile strict necesare, printre care 10 grame de spais, cuțitul dăruit de bunicu'su, vinylul cu carlasdrim, două pachete cu sare și o poză cu mama lui viorel pahomi. A luat o mașină la ocazie și a ajuns undeva lângă codrii Călărașilor. După ce a luat pizdon de la șofer pentru neplată, Ferdinand a pășit vitejește în codru și, plin de viață și inspirație a început să cânte imnul Franței și să fumeze un joint cu spais, pe care și-l pregătise din timp. Însă după 10 minute de mers prin pădure Ferdinand a fost împușcat de un procuror care se afla la vânătoare cu alți pretenași de-ai săi, procurori, judecători și studenți la AMTAP. Printre studenți se afla și Hose Pablo, care a spus la toți că tipa n-o intrat la amtap, că ș-o băgat cioru, dar de fapt, timp de 4 ani el a făcut regie film pe ascuns, iar acum e mâna dreaptă a lui Tarantino. Într-un interviu exclusiv pentru Moldova Suverană, Quentin Tarantino a spus că anume Hose stă în spatele ideii de Hateful Eight. Din păcate, însă, Hose Pablo nu mai e de găsit din cauza că a fost împușcat săptămâna trecută, la o vânătoare organizată de Tarantino și Corneliu Gurin cu ocazia împlinirii a 73 de ani de la semnarea de către Adolf Hitler a ordinului de dezvoltare a rachetei V-2 ca armă. Întrebați de presă ce s-a întâmplat și cine stă în spatele, Gurin și Tarantino au început să facă populism, apoi au dat vina pe Igor Dodon. În acel moment Igor Dodon se afla la o altă vânătoare, cu studenți de la AMTAP și cu măicuțe virgine trimise de înalt prea sfințitul pulă. Într-un interviu pentru zialul Makler, Dodon a declarat că a fost pentru prima oară în viață când a fumat spais și a împușcat din greșeală un student unionist la AMTAP. Revoltat de acest incident, Oleg Brega a organizat un flash mob în fața procuraturii generale, unde s-a prezentat un număr de aproximativ 2 oameni ca să protesteze alături de el. Între timp, Moldova a câștigat cupa de aur la concursul internațional World Terpilling Challenge. Alaltăieri cupa a ajuns la Chișinău și a fost dusă în biroul lui Plahotniuc, unde servește drept vas decorativ pentru cocaină. Întrebat de redacția ziarului Observatorul de Nord, ce planuri pe viitor are, Plahotniuc a răspuns că vrea să meargă la vânătoare ca să testeze pușca sa, poleită cu aur, primită în dar de la parlamentari. Vânătoarea are loc chiar acum, iar la fața locului se află Natalia Morari. Natalia, ai legătura. Da, bună ziua, ne aflăm în codrii Călărașilor, unde are loc marea vânătoare organizată de către Plaho. Printre invitați se află, ca de obicei, procurori, polițiști, deputați, studenți la AMTAP și oameni de afaceri din Rusia. Chiar în acest moment un deputat din PLDM, nu vreau să-i divulg numele, îmi pipăie curul și-mi șoptește că ar vrea ca eu să-i fac un otsos, dar desigur că voi refuza deoarece e prea devreme, vânătoarea nici n-a început încă și nu vreau să am puli în gură în timp ce Plaho împușcă din arma sa nouă. Dar vai, am auzit o împușcătură, se pare că Plaho a împușcat un copil. Copilul avea la el un coș cu ciuperci. Câțiva polițiști s-au apucat repejor să sape o groapă. Bine că e copil și nu trebuie groapă mare, că altfel s-ar supra obosi, sărmanii.
---
S-a întrerupt legătura, nu știu de ce, încerc să dau de Natalia. Alo, Natalia, mă auzi? Alo! Se pare că nu avem deloc legătură. Voi profita de acest moment ca să bag niște publicitate.
---
Tati, tati, suntem în toiul sărbătorilor și eu încă nu am avut niciun peredoz, nicio borâtură, nimic. Ce-i de făcut? Stai liniștit fiule. Am eu soluția. Magazinul de băuturi contrafăcute „Skipidar”. Borâturi garantate de la numai 3x50 de orice tip de băutură. Ei, ce mai stai? Iaca banii, fugi tot amu la magazin! Magazinul de băuturi contrafăcute „Skipidar” vă urează sărbători fericite și borâturi calde alături de cei dragi.
---
Dragi vafliști, vă mulțumesc că sunteți alături de noi, voi încerca din nou să iau legătura cu Natalia Morari, care se află acum la vânătoarea organizată de Vladimir Plahotniuc în codrii Călărașilor. Alo, Natalia, mă auzi? Ai legătura.
Da, mulțumesc, scuze pentru întreruperea de mai devreme, dar am fost luată prin surprindere de către domnul Gimpu, care avea erecție și m-a lovit peste picioare, ceea ce m-a făcut să cad în genunchi și imediat m-am trezit cu penisul dumnealui în gură. Felația fiind începută, am zis că ar fi bine s-o duc la bun sfârșit. Dar m-am isprăvit cu bine și acum continui reportajul de la fața locului. Am vorbit mai devreme despre copilul împușcat care, din câte observ, este deja în groapă, iar polițiștii aruncă pământ peste el ca să-l îngroape. Vânătorii s-au pus pe spus bancuri, toți râd, zâmbesc, se bea mult coniac, iată că și eu sunt servită cu un pahar de 200g plin cu coniac și sunt impusă cu pistolul la cap să-l beau tot, bine, hai noroc, gl gl gl, blea pizdeț, a mers cam greu, grrrum, gâlc, gl gl, sunete vseakie, hai să vă zic ce s-a întâmplat: mi-a venit să vomit, am reținut voma în gură și am înghițit-o repede. Canciugă proastă, a fost replica bărbatului ce mi-a pus pistolul la cap, apropo e vorba de domnul Candu. Din câte văd, cam toți îs amețiți, eu inclusiv. Văd vreo 3 deputați și vreo 4 procurori care stau în cerc, cu penisurile în mână și mă privesc intens. Cred că trebuie să închid. Mai multe detalii despre vânătoarea de astăzi veți afla la emisiunea interpol, unde mă voi invita singură pe mine. La revedere.
---
Dragi pidărsii, aceasta a fost Natalia Morari, sper să ajungă acasă întreagă și să ne povestească și nouă cine a mai fost împușcat la vânătoarea domnească de azi.

Aici emisiunea noastră ia sfârșit. Nici n-am știut că e emisiune. Când, pula, a devenit huineau asta emisiune? Vrode am început doar să povestesc ceva. Am început cu una, s-a ajuns la alta. Cred că trebuie să învățăm o lecție din asta și anume că suntem irelevanți în acest univers pustiu, viața nu are sens, fericirea e o iluzie, moartea este inevitabilă, iar oamenilor le plac minions.

În noul an, eu vă doresc o pulă.

5 comentarii: